
Dissabte 26 de febrer, Alcover acull una nova edició de Carnaval. Enguany, des de la comissió organitzadora i la regidoria de Joventut de l’Ajuntament, s’han organitzat dues activitats que substituiran la tradicional rua pels carrers del poble.
Pel matí, a partir de les 11 h, i pels carrers del poble, s’ha preparat un Escape Room que començarà a la plaça Nova. Una activitat pensada per a gaudir amb amics i família i en la qual els jugadors, en grups de mínim 4 i màxim 10, hauran de desentrellar tot un seguit de pistes per ser els més ràpids.
Els /les guanyadores seran obsequiats amb un dels següents premis:
Primer premi: Xec valorat en 50 euros per gastar a les botigues del poble i entrades per gaudir d’un Escape Room.
Segon premi: Xecvalorat en 50 euros per gastar a les botigues del poble.
Tercer Premi: Xec valorat en 50 euros per gastar a les botigues del poble
Inscriu-te al Escape Room, aquí.
A partir de les 16 h tindrà lloc el ball de disfresses, a l’aparcament de l’església Nova, al qual hi pot assistir tothom que vulgui passar-s’ho bé. L’acte, que estarà amenitzat pel DJ Jordi, comptarà amb una carpa de tatuatges així com amb una zona de jocs interactius i animació. Al final del ball es farà entrega d’un total de 15 premis. Les categories són les següents:
– Millor disfressa infantil
– Millors complements
– Millor disfressa juvenil
– Millor temàtica
– Millor disfressa familiar
– Disfressa més ecològica
– Millor disfressa feta a mà
– Disfressa més atrevida
– Millor disfressa individual
– Disfressa més friki
– Millor disfressa col·lectiva
– Disfressa més autòctona
– Millor maquillatge
– Disfressa més cinematogràfica
– Millor disfressa satírica
Consulta les bases de participació al ball de disfresses, aquí.










