A través de la seu electrònica podràs realitzar totes les gestions i tràmits els 365 dies l’any 24 hores al dia.

Per rebre atenció personalitzada podeu acudir a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’ajuntament – OAC (plaça nova, 3 baixos) de dilluns a divendres de 09 a 14 h i les tardes de dilluns i dimarts de 16 a 19 h o trucant al telèfon 977 76 04 41 en l’horari d’atenció indicat.

Oficina d'atenció al ciutadà
Accepta cookies

Les cookies són importants perquè influeixen en l’experiència de navegació, ajuden a protegir la privacitat i permeten fer peticions a través del web. Fem servir cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, analitzar el trànsit del lloc web i personalitzar el contingut. Si en consentiu la instal·lació feu clic a "Accepta", si voleu rebutjar totes les cookies opcionals feu clic a "Rebutja" o configureu les preferències clicant a "Configura". Més informació a la nostra política de cookies.

Selecciona les cookies que vols acceptar