L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha dut a terme treballs de neteja, manteniment i conservació de la llera del riu Glorieta des del tram des del pont de l’avinguda de Reus fins el Mas de les Destrals, per aconseguir un entorn més net i garantir la lliure circulació de l’aigua al seu pas pel nucli urbà del municipi.
Els treballs han consistit en la retirada de la vegetació que envaeix la llera i provoca perill d’obturació en cas d’avingudes, així com l’aclarida selectiva d’espècies arbòries que es desenvolupen a l’interior de la llera.
L’actuació es troba emmarcada en el Programa de manteniment i conservació de lleres 2020-2021 de l’ACA i ha contemplat el repàs de l’actuació que es va iniciar en aquest mateix indret l’any 2020.










