Tall en el subministrament elèctric 02/03/16

  • Categoria de l'entrada:Notícies

El dimecres 2 de març de 08:00 a 12:00h, hi haurà talls en el subministrament elèctric a l’av. Catalunya, c. Dr Pere Güell, c. Llibertat, av. Catalunya, c. St Jordi, c. onze de setembre, urb. Mas Gassol, urb. del Remei i partides mas de la fam i Mas Gassol

Disculpeu les molèsties

Accepta cookies

Les cookies són importants perquè influeixen en l’experiència de navegació, ajuden a protegir la privacitat i permeten fer peticions a través del web. Fem servir cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, analitzar el trànsit del lloc web i personalitzar el contingut. Si en consentiu la instal·lació feu clic a "Accepta", si voleu rebutjar totes les cookies opcionals feu clic a "Rebutja" o configureu les preferències clicant a "Configura". Més informació a la nostra política de cookies.

Selecciona les cookies que vols acceptar