
Un total de 20 alumnes i 9 professors de Turquia, Lituània, Eslovàquia i Romania juntament amb alumnes i professors de l’Institut Fonts del Glorieta d’Alcover estan immersos, del 15 al 21 de maig en un projecte europeu Erasmus + on comparteixen experiències, vivències, llengua anglesa, costums, valors … entre tots els països participants.
Aquest projecte té la finalitat d’impulsar la convivència i col·laboració entre joves alumnes de diferents països d’Europa, a través d’un treball en comú sobre el tema “BEWARE OF ENDLESS WEALTH; ART IS REVISING EUROPEAN VALUES!”.
Els joves romanesos, turcs, lituans i eslovacs s’allotgen a casa de vint famílies alcoverenques, ribetanes i montralenques cosa que els permetrà conèixer els costums, la gastronomia, la cultura, les tradicions…de Catalunya.
Alhora, mitjançant activitats de joc, conferències, el cant i la dansa, compartiran experiències multiculturals entre els diversos països, utilitzant com a llengua comuna l’anglès.
Aquest dimarts 16 de maig a les 20:30h es durà a terme una jornada de portes obertes a l’institut amb una mostra cultural que anirà a càrrec de diferents entitats de la nostra vila. És un acte obert a tothom i permetrà als alumnes i professors visitants, conèixer part de la cultura popular de casa nostra.












