
La Piscina Municipal d’Alcover compta amb una nova línea de lluminàries LED a la zona dels vasos de l’equipament, com a mesura d’estalvi energètic, la millora de la il·luminació i facilitar així el manteniment de la instal·lació.A principis del 2017 també es van incorporar llums led als passadissos d’accés de la piscina, als vestuaris i a totes les zones comunes amb l’objectiu de convertir la Piscina Municipal en un equipament sostenible.
Amb aquesta millora es pretén reduïr el consum energètic ja que les noves lluminàries tenen una vida més llarga i consumeixen un 50% menys. Un altre avantatge és que els llums a l’estar més aprop de lal’aigua de la psicinas’aconsegueix millorar la seva il·luminació. Per altra banda, aquesta acció permet el fàcil manteniment d’aquestes noves lluminàries ja que en cas d’avaria, la seva alçada més baixa permet que la seva reparació sigui més fàcil.
Aquesta acció es continua treballant amb el compliment del PAES pel que fa a l’apartat d’avaluacionsenergètiques a diversos equipaments municipals. L’objectiu és arribar a l’any 2020 amb un 20% menys de les emissions de gasos d’efecte hivernacle (GEH) respecte el 2005 tal com estableix el Pacte d’Alcaldes per una energia sostenible local.










