
La 4a edició d’aquest projecte de l’Associació Catalana d’Escoles de Música (ACEM) a demarcació de Tarragona, “Moviment Combo 2014″, la trobada de combos de les escoles municipals de música de la demarcació de Tarragona, es va realitzar el passat dijous 26 de junya les 19h a l’espai jove “La Palmera” de Tarragona.
En aquesta edició hi participaren combos de les Escoles Municipals de Música d’ALCOVER, EL MORELL, LA SELVA DEL CAMP, TARRAGONA i VANDELLÒS I HOSPITALET DE L’INFANT.
Per als participants, la tarda va començar a les 16h. Durant dues hores i mitja, els membres dels combos van tenir la oportunitat de familiaritzar-se amb l’escenari, fer les proves de so i practicar una miqueta els temes que interpretarien més endavant. Cada combo també realitzà una entrevista que serví com a falca de presentació abans de cada actuació. Abans de l’obertura al públic, es va servir coca i xocolata per a tots els participants. El concert va començar a les 19h amb un gran ambient de públic. Els combos van actuar davant dels seus familiars i amics.
L’Street Combo de l’EMMA està format per Anna Blasco (clarinet), Nurit Gironès (flauta), Martí Guarch (piano), Maite Fernández (piano) i Mar Guarch (bateria). Tots ells són estudiants adolescents de música moderna a l’escola i porten un parell de cursos treballant repertori de música actual a l’assignatura de combo amb el professor Jordi Adserà.










