Dins el actes de la Setmana Cantant que s’organitza a la ciutat de Tarragona per l’Associació Cor Ciutat de Tarragona, el dimarts 22 de juliol, a les 10 de la nit, el coro CANTORIA DE LA MERCED, dirigit per Santiago Ruíz i provinent d’Argentina, oferirà un magnífic concert al convent de les Arts d’Alcover
En l’acte, que compta amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’ajuntament d’Alcover, s’explorarà un repertori coral de tots els gèneres, estils i èpoques, amb l’aspiració del coro CANTORIA DE LA MERCED de ser un cor reconegut internacionalment per la seva versatilitat, i buscant un resultat sonor original per a cada obra.
La Cantoría de la Merced està integrada per 40 membres que segueixen un intens ritme de treball amb tres assajos setmanals, classes de cant i seguiment fonoaudiològic. És un grup eclèctic, format tant per joves músics, com per estudiants i professionals de diverses carreres que van escollir la Cantoria de la Merced com projecte musical, fent d’aquest un espai artístic altament enriquidor.
El preu de l’entrada és de 4 €