Servei de Recollida de Voluminosos
El servei de recollida de voluminosos que ofereix l'Ajuntament, es reactiva després d'uns mesos d'aturada a causa de la pandèmia de la Covid19.
El servei s'efectua cada últim divendres de mes, però excepcionalment aquest juliol es farà el 3 i el 31.
Què és?
Aquest servei està destinat als alcoverencs i alcoverenques que han de llençar algun objecte voluminós d’origen domiciliari, com mobles, matalassos, electrodomèstics.... i que per impossibilitat física o logística no puguin portar-los a la deixalleria.
Què es recull?
Es consideren residus voluminosos tots aquells residus que es generen a la llar i que pel seu volum o composició no es poden dipositar en els contenidors de carrer, o bé que per a un particular és difícil dur-los fins la deixalleria
Qui ho pot sol·licitar? Qualsevol particular resident a Alcover
Com es pot sol·licitar? Per telèfon a Ca Cosme 977-76.05.95
Quin és el cost? Cap. És gratuït
I quan m’ho passarien a recollir? L’últim divendres de cada mes
En cas de dubte o consulta:
Casa de Cultura Ca Cosme Plaça Cosme Vidal, 5/ Tel. 977-76.05.95
Horari estiu:(JULIOL) : Matí de 9.30h a 13h Tarda: dimarts i dijous de 16 a 19h
Noticies Relacionades: |
---|